Thursday, April 25, 2013

Cherry Chocolate Chunk Cookie Bites

These are a favorite to every occasion I have made them for. For this recipe you do need a miniature cupcake pan (if you don't have one this is a VERY good reason to go out and buy one) This recipe came from Betty Crocker, and anytime I try a recipe from Betty Crocker I am very pleased!

What you will need:
                      
1 pouch double chocolate chunk cookie mix (look at your local grocery store it is easier to find then at Wal-Mart)                      

                                                  
1/3 cup chopped maraschino cherries, drained
                                                  
1/3 cup vegetable oil
                                                  
2 tablespoons maraschino cherry juice
                                                  
1 teaspoon almond extract
                                                   
1 egg
                                                  
3/4 cup chocolate frosting
                                                  
24 maraschino cherries with stems, drained on paper towels (from two 10-oz. jars, these are to top off the cookie)

Instructions:

*Line 24 miniature muffin cups with paper baking cups, or spray with cooking spray.

*Make cookie dough by blending cookie mix, cherries, oil, cherry juice, almond extract and egg until soft dough forms.

*Spoon dough into each muffin cup filling each about 3/4 full.
 
*Bake at 350°F 12 to 14 minutes or until dough is set. Cool 20 minutes. Remove from pan. Place cookies on cooling racks.
 
*Heat 3/4 cup of frosting on High for 30 seconds; stir. Dip tops of cookies into frosting. Allow to set about 1 minute; top each bite with cherry.
 
 
Hope you Enjoy~ Please leave any comments or feedback, I would love to hear from everyone! Thanks!
 
 
XOXO Brooke
 

3 comments:

  1. These look good! I'm gonna have to try this!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-gaib.blogspot.co.id/ agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete